Studiedag,

Hajjemen, då va de måndag och studiedag,
cc sov här i natt och de va trevligt, nu sitter jag här och väntar på lite käk,
Hoppas att micke kommer sen snart oxå men de gör han nog inte ..

Han jobbar nu och de skulle inte förvåna mej om han slutar klockan 5 eftersom
jag börjar jobba klockan 5 till 6 och sen tränar jag halv 8 till 9, aja ..
Blir att umgås med honom i natt ;) och i morgon såklaart ..
studiedag då med ! snacka om gött ..

Nu ringde Lisa siis och tjötar lite, hon om någon kan tjöta ... fast de är la gött :)
sitter och snackar lite dans och skiit,

Nee nu ska jag  fixa lite inför dansen och jobbet, ska nog höra av mig till mikael och kolla
hur de blir ... aja,

Ha de gött allihopa ! :)   <3


Kommentarer
Postat av: sanna

kuul att du börjat blogga igen! :) (Y) men du.... vi syns! ;) hahah

2009-03-04 @ 18:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0