sjukt underbart!

Hallåå .. idag ligger jag hemma och är sjuk, har varit halv sjuk nu de senaste dagarna. Hatart!
Mikael är oxå sjuk .. SUCK! :/ <3

Igår firade jag och älsklingen 8 månader! <3 han är bäst! :)
när jag kommer hem har han dukat fint med tända ljus och allt och sedan har han lagat mat
(pizza) :D hehe, du är såå sööt älsklingen! <3 han va juh sjuk oxå så han hade verkligen ansträngt sig.
Jag älskar dej så sjukt mycket!



nu orkar jag inte skriva mer, ska slänga på en till film och ta de lugnt ..
HATAR ATT VA SJUK,

Kommentarer
Postat av: Patt-lisa? xD

congratz to you! <3 ni är för söta tsm! :) o du får ta o krya på dej ordentligt, så att du orkar simma på mån :O pusssss :*

2009-03-13 @ 18:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0