hardworkwork

Hajjemen, idag har de inte hänt så mycket höll jag på att säga,
gick upp vid tio och duscha och käka frukost, sedan gjorde jag lite fler
danser och sen bar de av till skara för att jobba lite, :)

Varit en trevlig och rolig dag ändå, gött att ha stora gruppen oxå, :)
Såå skööna är ni, (hoppas jag inte skrämde iväg Antonia eller Rebeckas Pojkvän)
Ser fram emot fler pass med er :D

Saknar Mikael oerhört mycket idag bara, annars är de rätt lugnt,
ska dra mej och kolla på tv och plugga lite .. (de låter bra men händer sällan)
Har matte prov på västerhöjd i morgon bitti, :/ från 8 - 10
så de blir att dra och simma innan så jag inte somnar ;) hehe

nee nu ska jag byta om och borsta tänderna, :) lägga mig och kika på beck kanske (a)
Ha de gött allihopa! pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0