gårdagen,

vaknade upp i samma säng som älsklingen igår, :) UNDERBART!
Tog de lugnt och vilade enda tills klockan var två då han åkte hem ..
sedan gjorde jag lite danser innan jag hoppade in i duschen och gjorde iordning mej.

Drog till Felix där Rasmus, Oscar och martin redan väntade.
SEn kom Glad och michelle och hämtade upp oss för att dra till fjället.
och där spänderades kvällen,

trodde jag skulle bli mobbad eftersomjag va den enda som inte gick i deras klass innan (9c) men sen kom Hanna oxå och vi kom på varför vi två va bjudna !  x) haha, Vi är oxå C:are x) haha, iaf på ett ställe, :) DU är en toppen tjej Hanna! <3

De blev film, promenader, kissande i skogen, trolleritricks,  nakna tjejer som hånglade med varandra x) typ ..
fast inte samtidigt. Klädpoker blev de oxå vilken jag och michelle självklart vann!! Killarna förloorade ! x)
mohahaha .. =D

Tack allihopa för en toppen kväll, de va gött att umgås med er igen, :) <3

gammal bild,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0