Fullt upp eller Full tupp ?!

Emily har börjat blogga igen!    :)

kändes som att de behövdes .. skriva av sig lite och så.
De är ofta nu på senaste tiden som jag har slängt ut mej uttrycket:
- Jag önskar jag bloggade! de hade vart så kul att skriva om de här, x)
Så nu kör vi igång igen ..

Helgen då,
Fredag: Kalas hos min 85åriga mormor, ganska dött och trååkigt .. men jag och syster (med pojkvänner) drog så fort vi kunde med (a), sen drog jag och micke hem och de blev en lugn hemma kväll, båda va rätt trötta ..

lördag: vaknade upp med älsklingen! :) älskart .. han drog hem vid ett och jag plockade lite här hemma och jobbade lite, sen drog jag iväg till Hjo för att leka lite med Hanna, Caj och Louise med flera. Träffade en massa trevliga folk bland annat Joel från Tholm! :D ååh va kul! fick en groda och ett godishjärta för klockan 00.00 i natt fick Emily äta gott igen ! YEEES ! xD Missade bussen (med flit) men ångrade mej lite sen och liftade hem med Henkepenke, :) en snäller pöjk de !!

söndag: vaknade av mickes sms i morse vid 9 och kunde inte somna om, blev att gå upp och käka lite frukost och sedan slappa framför tv innan jag skulle förbereda för jobbet, drog upp till stan med glömde skivorna hemma, kubbade hem och tillbaka och kom med bussen (de va nära) cykla/sprang på 5 minuter :) sen blev de lite jobb och sedan vandra om kring i skara en timme innan bussen gick hem.. köpte godis och laddade upp för kvällen,
cc (tidaholmarn) kommer om en stund och de ser vi fram emot! (Heartbreak Hotel och chilla lite) ne nu kasnke jag ska plocka undan lite i rummet så hon kommer in iaf, ;)

inget konstigt här inte ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0