dance baby, dance

Har juh varit sjuk så de fanns mycket att ta igen,
i morse gjorde jag en fys dans + början på stora gruppens dans ..
+ övade på dansen vi ska visa upp ikväll

ps. de kommer gå skiit! kom inte diiit .. x)

så de blir dans i kväll på UKM sen blir jag nog kvar där ett tag, sen blir de hem och fixa lite mer danser
sen i morgon blir de skara och dansa lite mera .. :)

men vad ska jag ha på mig ikväll? :S

Iris fyller år idag föresten, grattis till henne ..

nee nu ska jag ta mej en frukt och sedan prova lite kläder, :)

(mikael jag älskar dej och de är itne de att jag inte vill att du ska se mej dansa men kom inte ikväll, för de kommer gå skiit, nästa gång jag lovar! *blinkblink*)

grattis Iris!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0