12 timmar på DONKEN!

Nu har de hänt!
Idag satt jag och Hanna min käraste bästa vän på McDonalds i skövde i 12 timmar, :D hahaha ..
personalen skrattade lite lätt åt oss men vi roade oss ganska bra själva.

Vi kom dit klockan tjugo i nio ungefär och stod utanför och fröös!,
sedan kom en snäll tant och släppte in oss så vi fick sitta inne och vänta på att klockan skulle slå nio
de gjorde den till slut och vi kunde beställa vårat första mål!
maten för mig såg ut så här under dagen:
* 4 cheeseburgare
* 3 glassar (extra topping)
* 1 bulle (de tog slut)
* 2 pommes
* 1 bröd
* 1 paj
* 2 äpplepåsar (nyttiig!)
* 1 cola
* 1 vatten
 
AND WE LIKE IT =D

fick mycket trevligt sällskap under dagen oxå, tack till er som tittade förbi och tog en burgare med oss :)
(Mikael, Oscar, Rasmus, Iris, Anton, Mona och Hampus med flera) Ni är underbara ! <3 

Tack Hanna för en underbar flööötig dag! Jag älskar dej o du är min bääästa vän!
Nej vi är inte som alla andra men vi mår bra (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0